Cume sceglie un germinatore di sementi?

Ti piace à suminà? È prufittà di u più di l'annu per uttene copie nove? Se avete rispostu iè à una di queste duie dumande, avete bisognu di un germinatore di sementi. Ùn sò micca cari, infatti ci sò mudelli assai boni, dunque ùn serà micca difficiule per voi di principià a stagione ancu davanti à u bellu tempu.

Ma, iè, ci sò sfarenti tippi, è ognunu cù e so caratteristiche, affinchì per pudè ottene quellu chì avete veramente bisognu, vi mostreremu alcuni di i più raccomandati.

Selezzione di i migliori mudelli

Se vulete suminà i vostri propri semi, ricumandemu i seguenti mudelli:

BESTonZON

Hè un mudellu simplice ma praticu. Si compone di un tavulinu cù un coperchio, è include ancu un tavulinu cù 12 cellule in modu chì a sementa sia megliu cuntrullata.

Misura 18 x 14 x 6cm, è pesa solu 63,5 grammi.

fiore

Circate un germinatore simplice è praticu? Stu mudellu, in più di avè un coperchio, hà un lettu di sumenti cù 18 alveoli / fori.

Misura 37,5 x 25 x 8cm è pesa 200 grammi, rendendulu ideale per e sementi di praticamente qualsiasi tippu di pianta.

Nutley's

Fattu di plasticu riciclabile, hà un coperchio è un tavulinu à 60 celle. Per quelli chì amanu sementà assai semi 😉.

Hà dimensioni di 38 x 24 x 5cm è pesa 200 grammi, dunque pò esse messu in ogni locu.

Biotop

Solite suminà semi di piante da giardinu? Questu germinatore hè perfettu per voi. Si compone di un tavulinu è un cupertinu cù un coppiu di "finestre" chì pudete apre per permette à l'aria di rinnuvà si.

Misura 30 x 24 x 18cm è pesa 599g.

GEO

Un germinatore diversu, chì à parte da esse assai utile per a simina hè ancu decorativu. Hè fattu di terracotta taliana, è hà una doppia regulazione di u flussu di l'aria, qualcosa chì favurizeghja a germinazione di i vostri semi.

Misura 19 x 19 x 31cm è pesa 3,3 kg.

Romberg

Sè site unu di quelli chì germinate in ogni mumentu di l'annu, averete bisognu di un mudellu di germinatore riscaldatu; vene à dì, furnisce u calore per chì a siminazione in l'inguernu sia pruduttiva quant'è in primavera o in estate. Questu hè custituitu da una bande cù un coperchio, è include ancu una stuoia di riscaldamentu cù una putenza di 17,5 watt.

E so misure sò 38 x 24 x 19cm, è pesa circa 610 grammi.

A nostra raccomandazione

Sceglie un germinatore di sementi ùn hè micca faciule, postu chì dipenderà assai di sì simu unu di quelli chì li piace à suminà tuttu l'annu o solu uni pochi di mesi, è sì piantemu piante orticole chì germinate facilmente o altrimenti. Dunque, ricumandemu u mudellu seguente chì vi servirà per tuttu, o guasi per tuttu 😉:

Avvanzi

  • Germinatore elettricu cù stuoiu di riscaldamentu
  • Tappu di plastica chjaru chì mantene u calore in l'internu
  • A bandiera hà gouttiers attraversu i quali l'acqua hè megliu distribuita
  • Ideale per cultivà fiori, erbe, piante da giardinu, spezie native
  • Misura 38 x 24,5 x 19cm, chì hè perfettu per piazzà in ogni locu

Svantaggi

  • Ùn hè micca cunsigliatu se vulete piantà palme o piante grasse, postu chì a temperatura ch'ella ghjunghje hè più bassa - di solitu hè di circa 15-20 ° C massima - di quelle piante necessitanu (25-30 ° C)
  • U prezzu pò esse altu

Cosa hè un germinatore è à chì serve?

Un germinatore di sementi hè cum'è un serra specifica per pudè germinate. Hè un modu chì l'omu deve "imità" a natura, dendu à e sementi l'umidità ambientale di cui anu bisognu per principià a so vita, puru pruteggenduli da u fretu.

Guida di compra di germinatore di sementi

I Seeds tendenu à germinate megliu in interni

Avete digià decisu: avete da prufittà di a stagione cumprendu un germinatore di sementi. Ma ..., cum'è l'avemu vistu, ci sò parechji mudelli: alcuni elettrichi, altri cun una bandiera di piantine inclusa, alcuni fatti di argilla, ... Sì avete dubbi, ùn vi ne fate: eccu uni pochi di cunsiglii per chì pudete cumprà u u più adattatu secondu e vostre necessità:

Scaldatu o micca?

O ciò chì equivale à u listessu: Vulete un germinatore simplice o un elettricu? I primi sò grandi da suminà ghjustu quandu u caldu principia, vale à dì in primavera; D’altronde, e siconde permettenu d’anticipalla, pudendu suminà in pienu invernu. U prezzu di questu ultimu hè più altu, ma ... pò vale a pena.

Cù vassoio per piantine o senza?

Ci sò parechji germinatori chì ùn includenu micca un tavulinu cù e cellule dentru, allora a siminazione hè fatta in questu. Questu pò esse bè se seminate pochi semi, ma sì no, Serà più utile di suminà una o duie sementi in ognunu di l'alveoli di u sementu chì cuntenenu parechji mudelli.

Plastica o argilla?

A verità hè quellu A maiò parte di i mudelli sò in plastica, postu chì hè un materiale assai più prezzu, più liggeru è, secondu u so usu, cù una vita utile assai longa. L'argilla invece hè più cara, è s'ella casca ... si rompe. Tuttavia, per curà un pocu l'ambiente, vale a pena di dà à quest'ultima a possibilità, soprattuttu sì site di quelli chì seminanu semi di piante orticole.

Chì budgetu avete?

Oghje ghjornu hè faciule di truvà germinatori à un prezzu assai bonu. Per una media di 10 euro si ne pò ottene unu, senza stuoie di riscaldamentu, ma di qualità è caratteristiche sufficienti da pudè suminà, è gode di ellu, durante a primavera è l'estate, è ancu di falà si campate in un clima dolce o caldu. Avà, se vulete suminà qualsiasi tipu di pianta in ogni mumentu di l'annu, duverete spende assai di più.

Chì hè u mantenimentu di u germinatore di sementi?

Modellu economicu di germinatore di sementi

I sementi -viabili- sò urganismi vivi, ancu se à u primu sguardu pò parè altrimente. È, in più, assai vulnerabile à i microorganismi, cum'è funghi, batteri o virus. Per fà li germinà Hè assai impurtante di pulisce u germinatore cù un pocu lavapiatti prima di siminari, è dopu, quandu e piantine sò trasferite in vasi individuali o sò piantati in terra. In questu modu, u risicu di infezzione hè assai minimizatu.

Ancu cusì, duvete sapè chì ste pulizie ùn seranu micca abbastanza. Se vulete chì queste piante crescenu è avete a pussibilità di ghjunghje à l'età adulta, duverete aduprà substrati novi, acqua solu quandu hè necessariu, è trattarli cù fungicidi in modu chì ùn ne piglinu micca. malatia cumuna di piantine.

Induve mette u germinatore?

Questa hè una assai bona domanda, perchè se a mettemu in un locu sbagliatu, a probabilità hè chì e sementi ùn germinate micca è chì i cuttings ùn si radicanu. Allora induve a mettite? Ebbè, per ùn esse sbagliati Ricumandemu di mette lu in una zona cun molta luce ma micca sole direttu.

Se sapete chì sò spezie chì volenu a luce diretta, cum'è arburi da fruttu, piante da giardinu, piante di stagione, ecc., Pudete mette in pienu sole, ma fate attenzione: ùn la fate micca d'estate perchè a temperatura in u germinatore risurveria troppu, brusgiando i semi è i cuttuli chì avete piantatu.

Usi di germinatore di sementi

Ancu se u so nome stessu l'indica, u germinatore serve per suminà e sementi ma ancu per piantà e stacche. Hè un accessoriu assai interessante chì, cum'è dissimu à u principiu, vi aiuta à avanzà à a stagione, à uttene piantine novi guasi gratisi (secondu e spezie, benintesa 🙂, perchè secondu chì sementi esce per un »Bonu piccu» cumu dicemu à volte in Spagna, chì significa chì anu un costu elevatu).

U vantaghju chì i germinatori per l'usu casanu anu hè chì sò leggeri, cù una dimensione adatta per pudè esse messi in ogni locu, postu chì ùn occupanu micca assai. In più, sò facilmente puliti cun un pannu, acqua è qualchì goccia di lavapiatti.

Induve cumprà i germinatori di sementi?

Amazon

In questu macro centru cummerciale in ligna vendenu tuttu, è u so catalogu di germinatori hè abbastanza vastu. Sceglialu unu ùn serà micca difficiule, postu chì pudete leghje l'opinioni di altri cumpratori circa i sfarenti mudelli fora.

Fate a vostra compra, è in pochi ghjorni a ricevi in ​​casa cun cunfortu tutale.

Ikea

Quandu parlemu di Ikea, di solitu ùn pensemu micca chì abbia ancu piantine è letti, ma iè, sì. I so mudelli sò abbastanza curiosi, chì ùn sò micca solu pratichi ma ancu assai decorativi.. Benintesa, ci sò prezzi per tutti i gusti.

Offrenu un serviziu di shopping in linea è una consegna in casa.

Pepiniere

Sia in quelli fisichi sia, soprattuttu, in quelli cù un magazinu in linea, di solitu vendenu parechji mudelli di germinatori à prezzi chì varieghjanu da u più prezzu à u più caru. Eppuru, hè assai interessante di piantà è fighjà.

Cumu fà un germinatore di sementi à bon pattu è casanu?

Quandu ùn avete micca un budgetu, o quandu vulete un germinatore casanu, ùn ci hè nunda da preoccupassi. Ci hè parechje cose chì vi servenu cum'è tali:

  • Tupperware di plastica chjaru cù u coperchio: pudete riempialli di sustratu o suminà e sementi cum'elli ci anu amparatu in scola: trà cotoni o tovaglioli umidi.
    Adatta per spezie di giardini è fiori.
  • Contenitori di vetru: listessi à quelli di plasticu, ma sì ùn avete micca u coperchio pudete mette plasticu trasparente sopra è tenelu cù una banda elastica.
  • Bottiglie di plastica: sò tagliati à a metà è dopu, una volta riempite e metà inferiori, i coperchi cù u plasticu.

Cumu riscaldalli?

U modu più faciule hè di cumprà un accessoriu specificu per ellu, cume questu tappettu termicu chì và cun l'elettricità, ma a verità hè chì Sè avete da suminà semi di piante da giardinu per esempiu, o di piante native, serà abbastanza per mette u germinatore vicinu à una fonte di calore, cum'è u router internet.

È se seminate in primavera o, ancu menu, in estate, mette lu fora serà più chè abbastanza.

Speremu chì avete truvatu u germinatore chì cercavate 🙂.