Cumu fà un giardinu in vasi?

colti in vasi

Parechje persone sò lasciate senza fà u so giardinu di casa per via di u spaziu. In questu casu, avemu da spiegà cumu fà a giardinu in vasetti per ottimisà u spaziu è pudè avè i culturi chì li dà un bonu rendimentu. Ancu se a cura hè aumentata quandu i pianti sò in una parte più chjuca di a terra, vale a pena avè u giardinu ancu s'ellu hè in pote.

Per questu mutivu, avemu da dedicà stu articulu à dì à voi tuttu ciò chì avete bisognu di sapè cumu fà un giardinu in vasi è chì aspetti duvete piglià in contu per questu.

Cumu fà un giardinu di cuntainer

fà un giardinu di cuntainer

Ùn avete bisognu di forniture di giardinu caru per avè un giardinu in casa. À a fine di u ghjornu, ciò chì importa veramente hè cumu funziona e cose, micca u so designu o branding. Videremu quì sottu.

POTTI

A scelta di i vasi chì custituiscenu un giardinu urbanu hè unu di i punti più impurtanti, postu chì ponu regulà l'usu di u spaziu o diventanu. un veru prublema quandu si tratta di mantene e vostre piante nutrite è idratate.

Ùn deve esse micca veramente vasetti, ponu esse qualsiasi tipu di cuntainer chì risponde à questi requisiti:

  • Avè un voluminu o capacità abbastanza per allughjà a pianta o piante.
  • A prufundità hè un altru fattore decisivu, in particulare per certi vegetali.
  • Deve esse fattu di un materiale inerte per ùn decompone è liberate sustanzi nocivi à u sustrato.
  • A vostra basa deve esse capace di perforare i buchi senza rompe è ferite.

I boni materiali per i vasi sò polietilene d'alta densità (HDPE) o altri plastichi simili, ceramica è terracotta, cimentu, petra, legnu (pittatu o micca dipintu), acciaio inox, vimini, etc.

Ùn avemu micca menzionatu u vetru perchè mentre funziona, drilling fori in vetru hè difficiule è periculosa senza l'arnesi adattati è e misure di sicurezza. I cuntenituri di vetru ponu esse usatu se u fondu hè statu perforatu. I derivati ​​di ferru o altri metalli ossidabili (o tossichi) ùn sò micca ricumandati, salvu chì i copre cù plastica.

contenitori riutilizzati

Parechji volte, A cosa più faciule hè di andà in un centru di giardinu è cumprà una pignatta direttamente. Seranu preziosi è l'averemu subitu, ma ùn hè micca l'opzione più sustinevule. A vostra megliu opzione hè di reutilizà i materiali chì finiscinu in a basura è dà un novu affittu di vita cum'è vasi per i vostri pianti di giardinu.

  • Scatole di legnu, di polistirene o di plastica, cum'è quelli chì sò generalmente utilizati da i viticultori è altre imprese.
  • Bottiglia, vasetto, tupper di plastica.
  • Vecchi vasi o vasi di ceramica, argilla o inox.
  • Cose o ligà a tela in un saccu è pendulu da u tettu cù una corda.
  • I pneumatici sò impilati è rivestiti di plastica.

Sì avete spaziu, pò esse divertente per custruisce una tavola di piantazione fora di vassoi, induve hè più còmuda di cultivà insalate verdi in una fila. In cortu, tuttu ciò chì pò cuntene un volume sufficiente di terra in l'internu.

Sustrattu per fà un giardinu in vasi

giardinu in vasetti

In più di i pani, u sustrato hè un altru pilastru per mantene a salute di u vostru giardinu di cuntainer. Ricurdativi chì a parte di "terra" chì a pianta avarà hè limitata da u voluminu di a pignatta, perchè u sustrato deve cuntene tutti i nutrienti è l'acqua chì a pianta deve assorbe in tutta a splutazioni.

U più liggeru a pignatta, u megliu u sustrato deve esse. Hè bè s'ellu hè assai grande, cum'è e radiche anu assai spaziu per scopre. Un bon sustrato per un giardinu in potted deve avè:

  • Fornisce tutti i nutrienti in quantità è proporzioni necessarie è in forma assorbibile.
  • Una struttura spugnosa è ligera chì favurizeghja u sviluppu radicali, chì permette u scambiu di gasu è u drenaje, ma à u stessu tempu conserva assai umidità senza inundazioni.
  • Liberu di patogeni è sustanzi tossichi.
  • Sè pussibule, ùn deve micca cuntene torba, postu chì hè una risorsa chì l'estrazione pò distrughjini grandi spazii naturali, turba.

I sustrati ponu esse fatti in casa terra, compost o altri fertilizzanti organici, perlite o vermiculite, sabbia è alcune fibre naturali cum'è coconut. Videremu cumu si preparalli dopu, ma prima di tuttu hè megliu cumprà un bonu chì hè digià preparatu, ancu s'ellu serà un pocu più caru, perchè a quantità ùn serà micca enormosa è passeremu assai. di soldi. Un pocu.

U successu o fallimentu di un giardinu di cuntainer dipende largamente da u sustrato è i vasi utilizati.

sementi o piante

Questu aspettu hè impurtante da u puntu di vista di ciò chì pò è ùn pò micca esse piantatu in un giardinu di cità o, più precisamente, in un giardinu di casa. Ùn ci hè nunda chì ùn pò esse cultivatu, ma assai ligumi ùn sò micca adattati per questu scopu per i seguenti motivi:

  • Crescenu è occupanu assai spaziu: zucca, meloni, angurie, etc.
  • Ci vole à cultivà in grande quantità per ottene racolti accettabili: patate, mais, piselli, ceci, etc.

Hè più faciule da capisce di ciò chì pare. Fighjemu qualchi esempii. In un spaziu limitatu cum'è una casa, pò pare micca praticu di cugliera solu 4 o 5 zucche à a fini di l'estiu da una pianta di zucca chì pò sparghje uni pochi piedi.

In u casu di u sicondu gruppu di pianti, ancu s'ellu ogni pianta ùn occupa micca spaziu, serà necessariu di plantà decine o cintunari di piante per ottene una cugliera interessanti. Per esempiu, 2 o 3 spighe di granu sò generalmente crescenu da un pede di granu, facilmente ghjunghje una altezza di più di 2 metri è una larghezza di 50 o 60 cm cù e foglie allargate.

Cosa piantà in un giardinu di cuntainer

culturi verticali

Principianti

Per principià à l'angulu ghjustu senza esse frustratu, hè megliu principià cù unu o uni pochi di i culturi seguenti:

  • Verdure per insalate: lattuga, lattuga d'agnellu, rucola, ravanelli.
  • Verdure à foglia: Chard svizzera, spinaci, col.
  • Frutta è verdura: pepite, cucumari, fagioli, melanzane, fragole.
  • Ancu aromaticu, cum'è prezzemolo o cilantro.

Avanzatu

In più di ciò chì sopra: pomodori, carotte, agliu, cipolle, cipolle, porri, zucchine, asparagus, è tuttu ciò chì hè adattatu per cultivà in vasi. In questu modu pudete vede tuttu ciò chì pudete cultivà, ma simu cun u primu gruppu, cum'è lettuce è ravane.

L'impurtanza di l'acqua in un giardinu di cuntainer

Cum'è ogni giardinu, ancu s'ellu hè custituitu di vasi, hà bisognu d'acqua per irrigà, piatti, etc. In u casu di l'acqua di irrigazione, deve esse di bona qualità è senza cloru o altri sustanzi chimichi aghjuntu per a so purificazione. L'ideale hè di utilizà l'acqua di piova in tuttu u tempu, per esempiu per cullà l'acqua di piova chì casca nantu à un tettu o un patio, ma di sicuru duvete avè spaziu per almacenà in un bucket.

Sè vo avete aduprà l'acqua di u rubinettu, duvete riempie unu (o più) cuntainer cù abbastanza acqua per 2 ghjorni. Lasciamu u cuntinuu apertu per 2 ghjorni per chì u cloru s'evapora è poi pudemu usà à l'acqua. Prima ch'ella sia finita, avemu da ripiglià per esse pronta quandu avemu bisognu. Se avemu bisognu disperatamente, pudemu sempre cocilu in a pignatta per 5 minuti senza a tapa. Quandu si rinfriscà, pudemu usà.

Spergu chì cù questa infurmazione pudete amparà più nantu à cumu fà un giardinu in vasi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.