Chì sò e caratteristiche di i patii arabi ?

giardinu arabu

U paisaghju è u giardinaggiu sò qualcosa chì vanu in manu. U corti arabi Sò qualcosa chì mischjanu assai bè sti dui discipline. Quessi sò lochi cù una grande bellezza chì mischjanu a cultura di l'arte umana è a natura per creà un grande valore turisticu.

In questu articulu avemu da dì ciò chì sò e caratteristiche principali di i partiti arabi, a so storia è l'impurtanza.

patios arabi

patios arabi

I patii moreschi sò a mistura perfetta di temi d'ombra è acqua. U so disignu architettonicu più famosu è ricunnisciutu hè incarnatu da u layout di griglia di Charbagh, cù quattru picculi giardini separati da camini o corsi d'acqua. Un focus particulari di stu giardinu hè quellu ci permette di campà una sperienza sensoriale grazia à a cumminazzioni di l'acqua è e piante aromatiche.

In u mondu islamicu, u cortile arabu hè unu di i zoni più impurtanti, riflettendu u chjamatu Yanna o Paradisu Islamicu. In questu modu, l'Arabi dotavanu i so giardini cù ciò chì cunsidereghjanu e caratteristiche più boni, risultatu in un spaziu di grande bellezza pensatu per dà vita à i sensi.

Un esempiu perfettu di un giardinu islamicu o arabu in Spagna hè l'Alhambra in Granada. A vegetazione intornu à u centru di l'acqua deve esse lussureggiante. L'arbureti di fruttu è i fiori fragranti si prisentanu prominenti in questi cortili chì rapprisentanu un oasi in mezu à e terre aride di l'Oriente. Trà i pianti tipici di sti giardini pudemu truvà jasmine, rosi, caprifoglio è arburi da fruttu cum'è limonu o aranciu. Ancu s'ellu ponu ancu esse vistu in i giardini tipici andalusi.

Hè cumunu per elli avè grandi spazii ombreggiati per l'abbundanza di e piante, chì hè preziosa in i paesi induve a luz di u sole l'affetta è ùn anu micca piova a maiò parte di l'annu. E galerie d'arcu in punta chì generalmente circundanu l'estremità di sti patii creanu ancu ombre.

A geometria è a matematica guvernanu a divisione di sti cortini densi è belli. Questu hè sensu, postu chì e duie scienze eranu cultivate da i filòsufi è i sapienti musulmani. Hè per quessa chì parechji patii sò rettangulari o quadrati in forma è anu una fontana cù l'acqua in u centru. Iddi, à u turnu, sò divisi in quattru sezzioni distinti è tagliati da tile o camini di tile chì cunnetta à a fonte d'acqua.

Caratteristiche di i patii arabi

piante per i giardini arabi

I giardini in u Mediu Oriente sò basati nantu à a spiritualità, chì permette a simbiosi di risorse naturali, paisaghji è persone. A premessa di stu tipu di giardinu hè di furnisce l'utilizatori cun un spaziu meditativu induve ponu cunnette cù l'ambiente è cun elli stessi.

I patii arabi sò pensati per prufittà di trè risorse: acqua, piante aromatiche è un corridore o caminu à una grande terrazza. A scarsità di l'acqua in a regione piglia stu risorsu assai seriu, cusì ogni giardinu rapprisenta l'uppurtunità di trattà bè l'acqua di piova è l'acqua.

Stagni, rampe, fossi è funtani ùn sò micca solu una risorsa estetica. Invece, Questi tanki è sistemi di irrigazione in giardini publichi è privati ​​sò direttamente cunnessi à u sistema di fontaneria. In questu modu, i patii arabi agiscenu cum'è un sistema per catturà, trattà è distribuisce l'acqua cum'è una alternativa à a seca è u calore estremu.

Inoltre, i camini in ogni patio aiutanu à a distribuzione di l'acqua è di e piante, furnisce equilibriu à ogni giardinu. Lunghi corridori è passaggi furniscenu à l'utilizatori parechje posti per truvà un spaziu per a rilassazione tutale. Inoltre, l'ombra furnita da l'arburi è a distribuzione geomètrica di i corridori è di e galerie sò specificamente pensati per u massimu cunfortu di i visitori è di e piante residenti.

In questu sensu, e piante acquatiche ghjucanu un rolu fundamentale. U so aroma aiuta à "purificà" funtani è stagni mentre attrae centinaie di farfalle è acelli. Questu cumpleta un spaziu unicu impregnatu di u caratteru misticu è religiosu di a cultura araba.

Cumu disignà in casa

bellezza di i patii arabi

Quandu u disignu di un patio arabu, u primu chì duvete piglià in contu hè u caratteru di u spaziu chì vulete intervene. A pussibilità di creà spazii cù spezie acquatiche cum'è prutagunisti, cù spaziu abbastanza per plantà arburi d'altezza considerablemente, hè essenziale.

L'illuminazione hè assai impurtante in ogni giardinu moru. Duranti u ghjornu, l'ombra è a freschezza furnita da l'arburi varieranu. A notte, i funtani è i stagni agiscenu cum'è rifrattori di a luna, mentre rinfriscà u clima di notte.

I giardini di stu tipu sò generalmente spargugliati nantu à trè livelli cum'è una rapprisintazioni di un oasi in u Mediu Oriente. À u primu livellu, a capa d'ombra, l'arbureti alti è l'arbureti sò piantati per rinfriscà l'ambienti. A seconda capa hè a capa di pianta fiorita, chì hè chinu di boni arbusti fioriti. L'ultimu hè u livellu di l'acqua, occupatu da funtani, stagni è piante acquatiche.

Per u disignu di un patio arabu, duvete cunsiderà parechji aspetti. In a lista seguente vi damu qualchi cunsiglii per aiutà à cuncepisce u vostru propiu giardinu islamicu in casa:

  • Avete bisognu à avè un grande patio.
  • U tempu in questa zona ùn deve esse troppu fretu. À u cuntrariu, u più caldu u megliu.
  • L'entrata è l'uscita di u giardinu sò murati cù porte elevate è archi.
  • Affidatevi à e formi geomettichi basi (cerchi, quadrati, trianguli è rectanguli) per assignà spazii di giardinu.
  • Cerchi, trianguli è ovali sò ideali per pianificà fontane è stagni, mentri i linii intersecting permettenu di disseccà u vostru sistema di irrigazione.
  • Tutti i curridori è i curridori duveranu esse banche è letti di fiori per migliurà a distribuzione di e piante è i spazii di recreazione.
  • U cimentu di petra hè spessu usatu per questi spazii. Adatta per fontane, mattoni, ceramica smaltata e marmo.
  • Pone l'arburi intornu à camini è stagni per ottimisà l'ombra.
  • In listessu tempu, ogni zona di caminu è di riposu deve esse arbusti fioriti.
  • Aduprate piante aromatiche è cuntinui di fioritura, è ancu arburi perenne.
  • Pruvate di cunnette i spazii di l'acqua cù funtani è canali

i migliori pianti

Comu avemu dettu prima, l'arbureti di fioritura è e spezie aquatiche ùn ponu manca in un patio arabu. Tuttavia, duvete sceglie spezie chì sò bè ​​adattati à u calore è l'umidità. Quì vi purtemu una lista di e migliori piante per un patio arabu:

  • Arburi: Palme, limone, aranciu, pinu silosu, alivi, carrubi.
  • Arbusti fioriti: rosebushes, hydrangeas, camelie, jasmine, bird of paradise, oleandri, rhododendrons.
  • Piante acquatiche: ninfei, ninfei, laurel, oxygenators, lettuce d'acqua.

Spergu chì cù questa infurmazione pudete amparà più nantu à e caratteristiche di i patii arabi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.