A cura di una gloria matina in potted

A gloria di a matina hè una piccula erba

Immagine - Wikimedia / CT Johansson

Morning glory hè una pianta cù fiori assai belli, chì fiuriscenu durante a stagione più calda di l'annu. Inoltre, cum'è ùn cresce assai, hè una di e piante chì sò guardati in vasi, per esempiu nantu à una tavula nantu à a terrazza, o vicinu à a piscina.

I graneddi germinate assai rapidamente, in una materia di ghjorni, cusì sò ideali per ottene ancu i zitelli per un bonu principiu in u giardinu. Ma, Sapete cumu piglià a cura di a gloria di a matina in una pignatta? Allora chì i prublemi ùn sò micca, vi dicu quì sottu.

Sceglite una pignatta cù buchi di drenaje

U materiale cù quale hè fattu ùn hè micca cusì impurtante cum'è u fattu chì hà almenu un pirtusu in a so basa o micca. A pianta chì avemu da cultivà ùn pò micca stà l'acqua in e so radiche, postu chì ùn hè micca una pianta aquatica. Per quessa, hè assai impurtante chì cercate un cuntinuu chì hà buchi; altrimenti, a gloria di a matina ùn ci durà tantu.

Un altru puntu chì duvemu parlà hè a dimensione di u piattu. Per questu, avemu da guardà à a pianta stessu, perchè s'ellu hè sempre assai ghjovanu è hè in una tavola di sementi, per esempiu, avemu da mette in una pignatta, circa 10 o 12 centimetri di diametru. Ma s'ellu avemu solu compru un specimenu chì hè digià cultivatu, allora u metteremu in quellu chì misura circa 6, o à u più 8 centimetri di più in larghezza è altezza.

Pudete mette un piattu sottu à a pignatta?

In generale, ùn aghju micca ricumandemu, perchè cum'è avemu ghjustu dettu, ùn li piace micca avè e radiche di l'acqua. Ma iè, puderia esse una bona idea di lascià si dopu à l'acqua ci ricurdavamu di drenà.

In listessu modu, puderia ancu esse aghjuntu se l'estate in a nostra zona sò assai caldi à u puntu chì a terra si secca praticamenti per a notte. Ma per questu hè necessariu di cuntrullà assai l'irrigazione, cuntrollà l'umidità di u sustrato prima di rega, per ùn fà micca l'errore di versà l'acqua quandu hà ancu.

Una manera di fà questu hè cun un bastone di lignu, cum'è i chopsticks in i ristoranti japonesi. Hè inseritu à u fondu, è voilà. Quandu u pigliate, vi vede s'ellu hè seccu, in quale casu avete da acqua, o s'ellu hè umitu.

Chì sustrato vegetale avete bisognu?

Ancu s'ellu hè assai resistente, a gloria di a matina, chì u nome scientificu hè Mirabilis jalapa, avete bisognu di un mediu di crescita di una certa qualità; vale à dì, ùn pudemu micca mette alcunu tipu di terra, altrimenti ci vuleria à piglià u risicu ch'ellu si ammalate, o chì ùn pudemu micca cuntrullà bè i risichi è chì à a fine mori.

Cosa hè di più, Hè per quessa chì ricumandemu di cumprà sacchetti di terra da marche famose., cum'è Flower, o ancu altri chì ùn sò micca cusì cunnisciuti, ma sò ancu interessanti, cum'è Westland o Fertiberia.

Quandu duverebbe acqua a gloria di a matina in potted?

Quandu avete una pianta in vaso, avete da pensà chì l'acqua serà un pocu più frequente chì s'ellu avemu a stessa pianta in terra, postu chì u cuntinuu hà assai menu terra. Inoltre, Cum'ellu deve esse espunutu direttamente à u sole, avemu da esse attenti à l'irrigazione per ùn desidratà.

Per quessa, avemu l'acqua freti in l'estiu, ma più spaziu durante u restu di l'annu. A quistione hè: quantu spessu duvete acqua a gloria di a matina di notte? Ebbè, questu dependerà di u clima in a vostra zona è di quantu tempu ci vole à a terra in i vasi per siccà. Hè perchè, In generale, pudemu dì chì serà regata una media di trè volte à settimana in l'estiu, è una o duie volte à settimana u restu di l'annu., ma se u clima hè assai caldu è seccu, avete da acqua più spessu.

Cumu hè annaffiatu?

A gloria di a matina di notte hè annacquata da sopra, vale à dì, versà l'acqua in terra. Avete da aghjunghje a quantità chì hè necessariu finu à ch'ella hè imbulighjata, è finu à chì l'acqua esce da i buchi in a pignatta. Solu allora pudemu esse sicuru chì l'avemu annacquatu bè.

Quandu duvete pagà ?

A gloria di a matina hè una erba chì pudete cumincià à fertilizà da quandu hè una piantina finu à chì i so fiori sguassate. Per fà questu, pudemu applicà fertilizzanti organici, cum'è quelli autorizati per l'agricultura biulogica: mulch, guano, fertilizante d'alga, humus di lumbricu.

Di sicuru, cum'è una pianta chì averemu in una pignatta, hè preferibile chì esse liquidu, perchè e radiche ùn anu micca difficultà per assorbe rapidamente nutrienti.

Quandu deve esse cambiatu a pignatta?

Ancu s'ellu hè una pianta chì campa solu per uni pochi di mesi postu chì cù l'arrivu di u fretu mori, avemu da cambià a pignatta quandu e radiche esce da i buchi di drenaje di u cuntinuu in quale hè in quellu mumentu.. Cusì, avete bisognu di almenu dui cambiamenti:

  • Da a sementa à a prima pignatta.
  • Da a prima pignatta à a seconda per pudè cuntinuà à cultivà.
  • Da u terzu à u quartu, per ch'ellu pò fiurisce nurmale.

À a fine, averemu una grassa adulta in una pignatta di circa 17-20 centimetri di diametru.

A gloria di a matina hè una pianta chì, cum'è pudete vede, pò esse guardatu in vasi senza prublemi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.