Chì sò i sintomi di mancanza o eccessiva irrigazione?

U ficus deve esse irrigatu spessu

irrigazione assai e mo piante in vaso? Nanzu avianu bisognu di più acqua, ma avà cù u fretu è a stagnazione di u so sviluppu, i so bisogni sò più bassi, alcuni mantenenu ancu l'umidità di u substratu per settimane, duverebbe acqua? È se accadu? Chì sò sintomi di sopra l'acqua? È di a so mancanza ?

L'irrigazione hè una di e chjavi di u successu di e piante di crescente è u nostru giardinu in vasi. In un articulu precedente vi aghju parlatu di u raccomandazioni per l'irrigazione, sta volta videremu u sintomi chì mostra a pianta quandu l'irrigazione ùn hè micca adatta è cumu si ponu ricuperà.

mancanza d'acqua in i pianti

I spots marroni appariscenu nantu à e foglie

disidratazione in e piante hè un prublema assai seriu, soprattuttu durante l'estiu quandu hè calda è, per quessa, più acqua chì anu bisognu. In quelli mesi, a terra si secca assai più veloce ch'è in ogni altra stagione di l'annu, cusì avemu da pagà assai più attente à l'irrigazione.

Sintomi

  • E foglie sò tinte, di culore sordu.
  • E punte o orli sò secchi.
  • Si arricchiscenu.
  • Anu giallu.
  • Falanu o si ne lampanu.
  • Aborti i fiori.
  • L'apparizione di e pesti (melybugs è afidi sò i più cumuni).

Inoltre, a terra parerà è si senti assai secca, ancu cracked. Se a pianta hè in una pignatta, quandu a cuglieramu avemu capitu chì pesa assai menu di quellu chì pesa ghjustu dopu à l'acqua.

Trattamentu

Cumu si ricupera una pianta secca perchè manca l'acqua ? Cridite o micca, hè assai, assai simplice. basta à acqua. Avete da imbulisce a terra. Ma siccomu questu hè qualchì volta ùn hè micca faciule, postu chì pò esse cusì seccu chì hè digià diventatu impermeable, ciò chì faremu hè di piglià a pianta è immerse a pignatta in un cuntainer cù l'acqua, induve l'avemu lasciatu per circa una meza ora.

S'ellu hè nantu à a terra, a terra serà perforata intornu à a pianta. Inoltre, avete da fà a arburu grata cusì chì quandu l'acqua hè versata nantu à questu, ferma vicinu à u troncu. È tandu serà acqua.

Dopu, a freccia di irrigazione deve esse aumentata.

In casu chì ci hè una pesta, un insecticida specificu serà appiicatu. Per esempiu, sè vo avete melybugs, serà trattatu cù un insecticida anti-mealybug. Pudete ancu trattà cù un rimediu ecologicu, cum'è a terra di diatomee.

acqua eccessiva in i pianti

quantu à acidificà l'acqua di irrigazione

acqua eccessiva Hè un prublema assai, assai più seriu chì u precedente, postu chì u dannu soffrendu da e radiche hè più seriu. Per quessa, da quì mi piace sempre ricumandemu a listessa cosa: se tenete una pianta in vaso, ùn mette micca un piattu sottu, salvu chì ùn avete da drenà dopu à l'acqua; è in casu di dubbitu, verificate l'umidità di a terra prima di aghjunghje l'acqua di novu.

Sintomi

  • Prima, e foglie diventanu gialle.
  • Dopu, cadenu.
  • Si pò osservà a putrefazione di i steli.
  • In a terra, verdina o funghi ponu cresce.

Eccessu di L'acqua hè una di e cause principali di morte per e nostre piante in vaso., specificamente, a putrefazione di e so radiche.

L'umidità di u sustratu hè significativa. Se u tarrenu hè umitu (micca umitu) hè megliu micca acqua. Tenite ancu in mente chì i vasi di plastica mantene l'umidità più longu chì i vasi di argilla.

Trattamentu

Se una pianta cumencia à vede sintomi di sopra l'acqua, prima verificate chì u foru di drenaggiu di u pote ùn sia micca intuppatu. S'ellu hè, unclog it and not water for a few days. Se ùn pudete micca sbulicallu facilmente, cacciate a radica da u pote, è migliurà u so drenaghju mettendu ghiaia, pezzi di ceramica, pietre ... à u fondu di u pote. Poi turnà a radica à u so locu. Ùn acqua micca per uni pochi di ghjorni.

S'ellu ùn hè micca intuppatu è hà digià persu una parte di e so foglie, pudete pruvà ricuperà a pianta Eliminendu cù cura a palla di a radica da a pignatta, l'avvolgite in parechji strati di carta di cucina assorbente, è lasciate cusì 24 ore. Sì e foglie si ponenu inzuppate, aghjunghjene novi. Poi rientre a pianta in u pote è ùn l'acqua micca per parechji ghjorni.

Cumu evità prublemi ligati à l'irrigazione?

Ci hè una quantità di cose chì pudemu fà per evità prublemi. Sò i seguenti:

  • Plantate e piante in un terrenu adattatu per elli: s'ellu sò succulenti, pensate chì anu da cultivà in terreni o terreni cun un drenaje excelente, cumu si sò stati guardati in una mistura di turba è perlita in parti uguali. Più infurmazione quì.
  • Se anu da esse in vasi, sceglite quelli chì anu buchi in a so basa. Quelli chì ùn anu micca esse un periculu per i pianti, postu chì u risicu di morte per l'acqua eccessiva hè assai altu.
  • Verificate l'umidità di a terra prima di rega. Pudete fà questu inserendu un bastone di lignu in terra. Se quandu l'estrate esce cù a terra aderente, ùn avete micca l'acqua perchè significarà chì hè umitu.

Se vulete creà un sistema di irrigazione automatica in casa Per evità i prublemi di eccessu d'acqua o di scarsità, cliccate nantu à u ligame chì vi avemu appena lasciatu perchè serà assai utile.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

25 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Viviana dijo

    Salutu, guardate ciò chì accade hè chì aghju compru un bellu geraniu circa quindici ghjorni fà ma in a prima settimana e grande foglie di un tonu giallu sò state messe sopra ma ùn eranu micca punti ma tutta a foglia partendu da u bordu è quelle chì eranu appena natu hè surtitu cumpletamente giallu aghju nutatu chì u cuntainer duv'ellu era senza buche è chì a terra ùn s'hè mai asciutta allora l'aghju trasplantatu, ma avà hè peghju perchè e foglie ùn sò micca solu gialle ma anu ancu bordi tostati è marroni è tuttu u I fiori chì m'era appassiti è i germogli ùn si sò micca aperti, sò diventati gialli è sò stati rimossi, è ùn sò micca se hè mancanza d'acqua, l'aghju da duie settimane è l'aghju annaffiata solu una volta per via di ciò chì hà dettu di u cuntaineru precedente Ùn avia micca buchi allora aghju pensatu chì era megliu micca di mullallu di più, vale à dì avà l'aghju acqua solu una volta à a settimana ma hè un geraniu è ùn sò micca se questu hè u irrigazione curretta, bè sò in Bogota è u clima hè fretu ma a pianta hè dentru è a casa ... m'anu ancu dettu chì ci hè mancanza di sole perchè a verità hè se dà molta luce di ghjornu ma micca sole cume tale, per via di u clima

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Viviana.
      Hè nurmale chì e so foglie sianu appassite dopu avè subitu un eccessu di irrigazione per via di chì u pote ùn abbia fori per u drenu di l'acqua. U mo cunsigliu hè di verificà l'umidità prima di innaffià torna. Cumu fate? Assai faciule:
      -Insertate un finu bastone di legnu in fondu.
      -Se quandu l'estrai, esce praticamente pulitu, hè perchè a terra hè secca; Sì, à u cuntrariu, esce cun assai terrenu attaccatu, hè perchè hè umidu.

      Hè prubabile chì e foglie falessinu, ma dopu à pocu à pocu si deve ricuperà.

      A salutazione.

  2.   olgui dijo

    Salutu, aghju un albero di limone di 80 cm in una pignatta in terrazza. Qualchì tippu di macchie anu cuminciatu à cumparisce ma hè cum'è se e foglie fussinu sbucciate in pezzi è ùn fessi un bucu, i fiori falanu è i picculi limoni chì fermanu dinò. chì puderia esse? grazie.

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Olgui.
      Puderia esse un fungu, chì pudete trattà cù qualsiasi fungicida sistemicu.
      Saluti 🙂

  3.   olgui dijo

    Salute Monica, ti ringraziu assai, ma m'hà dettu in u centru di giardinu chì era eccessivu di irrigazione è di a fioreria per difettu. Dicu chì ùn ne sò micca assai chjaru. Mi anu dettu ch'elli ùn avianu micca bug o funghi. È ùn sò micca cosa fà perchè i fiori continuanu à cascà. Allora mi piacerebbe avè una citronella. Grazie.

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Olgui.
      Quante volte l'acqui? L'arburu di limonu hà bisognu d'irrigazioni frequenti, ma evitendu di lascià u sustratu o u terrenu inundatu. In generale, hè cunsigliatu d'acqua circa 3 volte à settimana in estate, è 1 o 2 à settimana u restu di l'annu.
      I funghi cumpariscenu per via di un eccessu di umidità, cusì trattallu cù un fungicida aiuta à prevene.
      A salutazione.

      1.    olgui dijo

        Grazie per tuttu. A faraghju.

        1.    Monica Sanchez dijo

          Saluti à voi 🙂

  4.   Maggie dijo

    Salutu, aghju diverse piante ma tutte e piante d'interiore cambianu solu da casa ma ùn sò micca ciò chì accade à a mo ranochja e foglie gialle cumincianu à girà ma micca e foglie nuove è alcune d'elle diventanu un pocu marrone nantu à i bordi, chì facciu male mi piaci assai e mo piante è vogliu vedeli sempre verdi è belli

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salutu, Maggie.
      Quantu volte li inundate? Un eccessu d'acqua pò causà l'apparizione di macchie gialle nant'à e foglie.
      Hè cunsigliatu di cumprà l'umidità di a terra prima di irrigazione, inserendu un bastone finu di legnu; S'ellu esce cù un sustratu aderitu quandu hè rimossu, hè perchè hè bagnatu è dunque ùn deve micca esse innaffiatu.
      A salutazione.

  5.   Titi dijo

    bonghjornu
    Aghju un arburu in u mo giardinu, hè un tronu, hà dighjà parechji anni, era assai frondosu è assai verde, ma ultimamente e foglie cadenu; hà assai rami digià secchi, ma d'altra parte hà ancu germogli di novi ramoscelli Ùn sò micca ciò chì ùn va micca, ùn sò micca se l'aghju innaffiatu troppu o manca l'acqua Nurmalmentu per ciò chì a so, u tronu casca guasi da e foglie, ma u mo si calva, ùn sò micca cosa fà

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salutu, Titi.
      Avete verificatu s'ellu hà qualchì piaga? Hè raru chì un arburu di u tonu sia senza foglie. Quante volte l'acqui? Se u tarrenu hè assai seccu, hè cunsigliatu d'acqua duie o trè volte à settimana in estate, è ogni 5-6 ghjorni u restu di l'annu.
      A salutazione.

  6.   yllen fornica dijo

    Aghju una azalea nana L'aghju comprata 20 ghjorni fà; una settimana dopu l'aghju compru l'aghju trasplantatu è aghju aghjuntu una meza compressa di nitro-pianta à un pote mediu u terzu ghjornu aghju nutatu chì tutte e foglie eranu appassite; vulia chì mi dessi per piacè se aghju a speranza di ricuperalla è aghju l'aghju cambiatu torna di terra ma ùn aghju micca vistu cambià !!!

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Yllen.
      Vi ricumandemu di dà una bona irrigazione, cun cuscenza. Aghjunghjite più acqua di quella chì vulete. Cù questu hè pussibule pulisce e radici, eliminendu l'eccessu fertilizante.
      Cacciate tutte e parte secche, è basta à aspettà è l'acqua di tantu in tantu (micca più di trè volte à settimana).
      Bona furtuna.

  7.   dahiana dijo

    Bonghjornu. Ho bisognu d'aiutu cù a mo azalea. Mi l'anu datu quandu eru bella, aghju cercatu a cura necessaria per chì ùn mi accadessi micca listessu cù u precedente, ma dopu à 20 ghjorni e foglie anu cuminciatu à falà è i fiori s'assecanu. Avà ùn hà nè. Mi puderebbe aiutà à ritruvà lu se ci hè una chance? Grazie!

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Dahiana.
      L'azalee hè una pianta chì ùn piace micca a calcina. Se l'acqua di irrigazione hè assai dura, hè impurtante diluisce u liquidu di mezu limone in 1 l d'acqua, è poi l'acqua cun ellu. A frequenza di l'irrigazione deve esse 2 à 3 volte à settimana in estate, è micca più di 2 / settimana u restu di l'annu.
      Per aiutavvi ulteriormente, vi raccomandu di irrigallu cù ormoni di radicamentu fatti in casa (quì spiega cumu utteneli).
      A salutazione.

  8.   Alberto dijo

    Salute cumu sò e cose? Uni pochi ghjorni fà aghju compru 2 arburi in ligna, una jacaranda è un tabachinu, ma u pacchettu hà pigliatu guasi una settimana per consegnalli, è a verità hè chì l'hà toccu postu chì anu persu a grande maggioranza di e foglie è chì alcuni sò stati lasciati cun un giallu tonu. A persona chì mi hà vindutu m'hà cunsigliatu di mette li in secchi d'acqua per 2 o 3 ghjorni, ma dopu un ghjornu aghju nutatu chì alcune foglie è rami cuminciavanu à diventà neri è à pudè. Ùn sò s'elli ponu ancu esse salvati.

    1.    Monica Sanchez dijo

      Ciao Alberto
      Durante i primi ghjorni hè nurmale ch'elli sianu un pocu brutti, ma mette li in un cuntainer d'acqua li face spessu più male chè bè.
      Vi ricumandemu di piantalli in vasi cù a terra, è di ùn irrigalli finu à chì 4-5 ghjorni sò passati.
      È per vede cumu reagiscenu.
      A salutazione.

  9.   Juan dijo

    Salutu, bellu ghjornu bellu, piacè di cunnosce vi, sò Juan è u mo casu hè u prossimu, aghju 2 vasi, unu fattu di grande argilla è l'altru fattu di picculu plasticu, in i dui sò fatti di moringa, l'argilla i vasi, a pianta o l'arburu hè più giallu è più finu.u troncu chì u plasticu in tramindui cuntinueghja à spuntà fiocchi, vogliu solu sapè s'ellu manca d'acqua o ùn hà un bon drenu postu chì u legnu ùn hè micca intuppatu

    1.    Monica Sanchez dijo

      Hi Ghjuvanni.
      Iè, s'ellu ùn hà micca buchi, hè probabilmente eccessu d'acqua. Idealmentu, trasfiriu in un pote chì hà almenu un foru per quale l'acqua pò fughje.
      A salutazione.

  10.   Michelle dijo

    Salutu, aghju un prublema cù una Peperomia Argyreia, aghju nutatu chì e so foglie sò diventate sombre è appassite è chì nantu à alcune foglie à u fondu anu piccule macchie marroni, cum'è punti, qualsiasi raccomandazione?

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Michelle.
      Avete verificatu s'ellu hà qualchì piaga? Quante volte l'acqui? U peperomia Hè una pianta abbastanza dilicata in generale, chì ùn piace micca l'acqua in eccessu è deve esse prutetta da u fretu 😉
      Saluti.

  11.   Ale dijo

    Ciao, aghju una stella federale chì mi anu datu 10 ghjorni fà, 2 ghjorni fà l'aghju trasplantata in un pote più grande è aghju notatu à l'ore chì e foglie inferiori cuminciavanu à zoppicà è chì alcune diventanu gialle è torcenu ma aghju paura chì more. Chì pò esse?

    1.    Monica Sanchez dijo

      Salute Ale.

      Hè nurmale chì certe piante reagiscinu cusì dopu un trasplante. Una sola dumanda: quandu l'avete irrigata, avete versatu acqua nantu à ella finu à chì tutta a terra hè stata umida? Hè impurtante chì si stenda finu à chì esce per i buchi in u pote.

      Eccu Avete u fugliale è a cura di a pianta in casu chì site interessatu.

      Saluti.

  12.   Melisa dijo

    Bonghjornu!! Una settimana fà aghju compru un fiore federale ma hà cuminciatu à marchjà ... l'averaghju pussutu irrigà assai? Aghju lettu chì l'avete avutu da inundà da sottu è l'aghju fattu direttamente nantu à a pianta, hè vera? Cumu possu ripiglià? Grazie!