Perchè i pepite anu spots marroni?

Perchè i punti marroni appariscenu nantu à i pepite?

Tutti i culturi chì avemu risuscitatu ponu esse mira di pesti è malatie. U pepite ùn era micca menu. Puderete avè nutatu spots marroni apparsu nantu à i pepite. L'origine di spots marroni nantu à i pepite pò esse assai variata.

Per questu mutivu, avemu da dedicà stu articulu per dì per quessa chì i punti marroni è i pepite appariscenu è quale hè u so trattamentu.

malatie di pepite

sementi di pepite

Oidiopsis (Leveillula taurica, Phytophtora capsici, Alternaria solana). A malatia di fungi in quale truvamu chì i spots gialli nantu à a cima di e foglie diventanu rapidamente necrotichi è un polveru biancu appare sottu.

U pepite seccu hè un marchimentu bruscu è irreversibile di a pianta sana, senza foglie cadute, soprattuttu quandu u fruttu si sviluppa. Inoltre, a necrosi pò esse vistu in u collu (a parte più bassa di u troncu chì cunfina u sustrato) è in a putenza radicali. Pò esse in i pianti isolati o per filogenesi.

Collar and root put. Di solitu a causa di Phytophthora. Pythium, Rhizoctonia solani, Sclerotinia. Aspettate finu à chì e piantini sguassate è u collu pare strangulatu è rottu.

Lumps in radici di pepite: pruduciutu da i nematodi. I pianti infettati cù i nematodi mostranu ritardu di crescita, avvizzimentu, clorosi, deformazione è verruche (noduli nantu à e radiche). Distribuitu in stands (i pianti formanu zoni più o menu circulari) o longu i linii di irrigazione.

Virus di Pepper: i sintomi sò mosaic-in-foglie, nanismo, clorotic-(giallo)-anelli, foglia-rolling-and-curling, deformità di frutti cù macchie o anelli ondulati... I sintomi varianu (ancu se e foglie gialli nantu à i pepite sò spessu un denominatore cumuni). ) è ci sò parechji tippi di virus di l'arbureti chì ponu influenzà i pepite.

Punti marroni nantu à i pepite

spots di pepite

Dopu vedemu quale sò e diverse malatie chì ponu causà spots marroni nantu à i pepite. Certi malati cumuni in i pimentari sò a putrefazione di u fiore, scald o sunburn, è spots colorati nantu à a pelle o punta di u troncu.

putrefazione di a fine di u fiore

Unu di i sintomi più impurtanti sò i spots d'acqua nantu à a cima o u latu di u fruttu. Stains s'allarganu, si seccheranu è affundanu cù u tempu è piglianu l'aspettu di u pelle. A malatia hè causata da una carenza di calcium localizata chì principia cù livelli di calcium insufficient o, più cumunimenti, quandu u fruttu cresce rapidamente è l'umidità di a terra hè insufficiente. Per prevene a putenza di fioritura, mantene i livelli di calcium in u range ottimali è praticate una bona gestione di l'umidità.

Sunburn

U tissutu hè danatu è pare biancu. I frutti verdi maturi sò suscettibili à a malatia. Per evità u sole, sceglite variità cù una bona coperta di foglie per prutege i frutti è pigliate e misure per evitari i spazii induve e piante sguassate. Quandu a pianta hè abbandonata (stums curved downward), u fruttu pò esse espunutu à u sole direttu, chì pò purtà à u sole.

Punti marroni nantu à i pepite

U "stip" punteggiatu (spots di culore nantu à a cunchiglia) ùn sò micca cumunu cum'è a putenza di a fine di fioritura è scorch. I sintomi di "Stip" sò punti scuri ligeramente affundati nantu à u fruttu ("Stip" significa "freckle" in tedesco). Ancu se a causa esatta hè scunnisciuta, a carenza di calcium è l'excedente di nitrogenu è potasio sò pensati per cuntribuisce à a malatia. Per evitari i "Stips", hè necessariu di sviluppà un bonu pianu di gestione di nutrimentu. Hè ancu impurtante di sceglie a varietà ghjusta per gestisce u "Stip". L'esperimenti sò attualmente in corso per ottene più infurmazione nantu à e variità di peperone suscettibile à Stip. Questu stip hè a causa di i punti marroni nantu à i pimentari.

Phytophthora blight

Sfurtunatamente, sta malatia devastanti hè diventata assai cumuna in l'ultimi anni. I sintomi includenu lesioni scure, impregnate d'acqua chì ponu formate anelli nantu à i steli più bassi. I pianti di colpu sbuccianu è murenu rapidamente. E foglie ponu sviluppà lesioni verdi scure, impregnate d'acqua chì si seccanu à un culore di cobre pallidu. U fruttu sviluppa spots marroni-verde è hà un aspettu grassu finu à chì affetta tutta a superficia di u fruttu.

E strategie di gestione di i culturi includenu l'usu di variità resistenti, una bona rotazione di culturi, l'igiene, un bon drenaje di a terra è una bona gestione di l'acqua.

Macchia batterica

I sintomi di a macchia bacteriana includenu spots marroni tondi, bagnati d'acqua nantu à e foglie senza bande concentriche o halos. Questi punti ponu unisce per furmà longu strisce scure.. In i casi severi di ecstasy, e foglie curl downwards.

Strategii di gestione per i pratichi culturali includenu l'usu di variità resistenti, piantini senza malatie, è una bona rotazione di culturi. Mantene una bona gestione di nutrienti è integra rapidamente i residui di culturi dopu a cugliera à accelerà a descomposizione è minimizzà l'invernamentu bacteriale in u campu.

Antracnosi

I sintomi di l'antracnosi includenu spots tondi affundati nantu à e foglie è frutti maturi. À u tempu, i spori neri si sviluppanu in u centru di u locu. Strategii di gestione attraversu a pratica culturale includenu a rotazione di culturi è a rimozione di frutti in i primi stadi di l'infezzione in u campu.

Perchè i punti marroni appariscenu nantu à i pepite?

spots marroni nantu à i pepite

E malatie fisiulogiche sò prublemi altru ch'è e malatie di pepite è e pesti d'insetti. Sò causati da fattori abiotici, vale à dì u stress per e cundizioni ambientali inadatti. Puderanu esse causati da carenze o eccessi di nutrienti, freddo o calore, siccità o cattiva gestione di irrigazione o salinità.

Hè da sapè chì e cundizioni di trattamentu poveri per u cultivo di pepite pò causà l'attrazione di pesti è malatie. L'ideale in i dui casi hè chì u prublema sia identificatu u più prestu pussibule per stabilisce linee è strategie per alleviate i prublemi.

Spergu chì cù questa infurmazione pudete amparà più nantu à i punti marroni è i pepite è quale sò e malatie chì causanu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.