Squadra editoriale

Giardinaghju On hè un situ web chì appartene à AB Internet, in u quale ogni ghjornu dapoi u 2012 vi informemu di tutti i cunsiglii è i trucchi chì duvete sapè per piglià cura di e vostre piante, giardini è / o arbureti. Semu dedicati à avvicinà vi di stu mondu magnificu da pudè cunnosce e sfarente spezie chì ci sò è a cura ch'elli anu bisognu per pudè gode di elle da u primu ghjornu chì l'acquistate.

A squadra editoriale di u Giardinaghju hè cumposta da una squadra di appassiunati di u mondu di e piante, chì vi cunsigliarà ogni volta chì ne avete bisognu ogni volta chì avete dumande nantu à a cura è / o a manutenzione di e vostre piante. Se site interessatu à travaglià cun noi, basta compie u furmulariu seguente è ci metteremu in cuntattu cun voi.

[no_knock]

Coordinatore

    Edituri

    • Monica Sanchez

      Ricercatore di e piante è di u so mondu, sò attualmente u coordinatore di stu blog amatu, in u quale cullabureghju dapoi u 2013. Sò tecnicu di giardinu, è da chjucu mi piace esse circundatu da e piante, una passione chì aghju ereditatu da a mo mamma. Cunnosce li, scopre i so secreti, curalli quandu hè necessariu ... tuttu què alimenta una sperienza chì ùn hà mai cessatu di esse affascinante.

    • Ararni Arcoya

      A mo passione per e piante hè stata instillata in mè da a mo mamma, chì era fascinata per avè un giardinu è e piante di fiori chì avaristi u so ghjornu. Per questu mutivu, pocu à pocu aghju cuminciatu à ricercà a botanica, a cura di e piante, è à amparà à l'altri chì anu pigliatu a mo attenzione. Cusì, aghju vultatu a mo passioni in parte di u mo travagliu è hè per quessa chì mi piace à scrive è aiutà à l'altri cù a mo cunniscenza chì, cum'è mè, amanu ancu i fiori è e piante. I campà inturniatu da elli, o cusì pruvà, perchè aghju dui cani chì sò affascinati da caccià da i vasi è manghjendu. Ognuna di sti pianti necessanu cura speciale è, in ritornu, mi danu una grande gioia. Per quessa, pruvate d'assicurà chì in i mo articuli truvate l'infurmazioni chì avete bisognu in una manera simplice è divertente è, sopratuttu, aiutanu à assimilà quella cunniscenza u megliu pussibule.

    • mayka jimenez

      Sò veramente appassiunatu di scrittura è piante. Per più di un decenniu, aghju dedicatu à u mondu maravigliu di a scrittura, è aghju passatu assai di quellu tempu circundatu da i mo cumpagni più fideli : i mo pianti ! Sò stati è sò una parte integrante di a mo vita è di u mo spaziu di travagliu. Ancu s'ellu ci vole à ricunnosce chì, in prima, a nostra rilazioni ùn era micca perfetta. Mi ricordu di affruntà certi sfide, cum'è a determinazione di a freccia d'irrigazione perfetta per ogni spezia, o a lotta di pesti è insetti. Ma, cù u tempu, e mo piante è aghju amparatu à capiscenu è crescenu inseme. Aghju accumulatu una vasta cunniscenza di e piante d'internu è di l'esterno, da e spezie più cumuni à i più esotici. È avà sò prontu à sparte a mo sperienza cun voi attraversu i mo articuli. Vulete unisce à mè in questa avventura botanica ?

    • Virginia Bruno

      Scrittore di cuntenutu per 9 anni, mi piace scrive nantu à una larga varietà di temi è ricerche. Amu a natura, l'arbureti, i pianti è i fiori, da quandu era chjucu, mi piace à passà u tempu in a natura è avà u pigliu cum'è una filusufia di vita. Appassionatu di e piante è di u giardinaggiu, mi piace à scrive è sparte a mo cunniscenza chì aghju acquistatu studià u giardinaggiu è u paisaghju, in più di i benefici chì e piante furniscenu à a salute fisica è mentale. A cullaburazione à u prugettu Jardineriaon m’offre a grande pussibilità di trasmette tuttu ciò chì sò di sti temi passiunanti. Sò un editore è scrittore di cuntenutu in linea è un cuntributore attivu à parechji siti web ligati à e piante è l'ecologia. A mo passione per l'ambiente m'hà purtatu à sta pagina informativa per pruvà à sensibilizà è insegnà più nantu à u mondu chì ci circonda.

    • Teresa Bernal

      Giurnalistu di vocazione, u mo amore per e lettere m'hà purtatu à perseverà finu à ottene u mo diploma in Ghjurnalismu. Quissa piove è, da tandu, mi sò incaricatu d’innumerevoli prughjetti digitali di ogni tipu, nant’à tutti i temi cunnisciuti è ancu da imaginà, adattendu à diversi profili di lettori è amparà ogni ghjornu à offre un cuntenutu megliu. A parte di e lettere, a mo altra passione hè a natura. Amu e piante è ogni esse vivente chì porta energia è boni vibrazioni intornu à mè, per quessa, dedicà u mo tempu liberu à u giardinaggiu, chì hè ancu una terapia eccellente contra u stress.

    Anziani redattori

    • Portillo tedescu

      Cum'è diplumatu in Scienze Ambientali aghju una vasta cunniscenza nantu à u mondu di a botanica è e diverse spezie di piante chì ci circondanu. Amu tuttu ciò chì tocca à l'agricultura, a dicurazione di l'ortu è a cura di e piante ornamentali. Spergu chì cù e mo cunniscenze possu furnisce u più infurmazione pussibule per aiutà chiunque abbia bisognu di cunsiglii nantu à e piante.

    • lourdes sarmiento

      Unu di i mo grandi passatempi hè u giardinaghju è tuttu ciò chì hà da fà cù a natura, e piante è i fiori. In generale, tuttu ciò chì tocca à u "verde".

    • Claudi casals

      Per mezu di l'imprese di famiglia, sò sempre statu ligatu à u mondu di e piante. Hè assai gratificante per mè di pudè sparte a cunniscenza è ancu di pudè scopre è amparà cume a sparte. Una simbiosi chì si adatta perfettamente à qualcosa chì mi piace ancu assai, scrivendu.

    • Thalia Wohrmann

      A natura m'hà sempre affascinatu : animali, piante, ecosistemi, etc. Passu assai di u mo tempu liberu à cultivà diverse spezie vegetali è sognu di un ghjornu avè un giardinu induve possu fighjulà a stagione di fioritura è coglie i frutti di u mo ortu. Per avà sò cuntentu cù e mo piante in vasu è u mo giardinu urbanu.

    • viviana saldarriaga

      Sò culumbianu ma campu attualmente in Argentina. Mi consideru una persona curiosa per natura è sò sempre impaziente di amparà nantu à e piante è u giardinaghju un pocu di più ogni ghjornu. Cusì spergu chì ti piacinu i mo articuli.

    • Ana Valdes

      Da quandu aghju cuminciatu cù a mo piantatrice, u Giardinaghju hè entratu in a mo vita per diventà u mo hobby preferitu. Nanzu, prufessiunalmente, avia studiatu sfarenti temi agriculi per scrive nantu à elli. Aghju ancu scrittu un libru: Centu Anni di Tecnica Agraria, cuncentratu nantu à l'evoluzione di l'Agricultura in a Comunità Valenziana.

    • Silvia Teixeira

      Sò un Spagnolu chì ama a natura è i fiori sò a mo devozione. A dicurazione di a casa cun elli hè una sperienza abbastanza, chì vi face più piace esse in casa. Inoltre, mi piace à cunnosce e piante, a cura di elle è amparà da elle.

    • Erick hà sviluppatu

      Aghju principiatu in stu mondu di u giardinaghju dapoi chì aghju compru a mo prima pianta è chì era assai tempu fà è da quellu momentu era sempre più in più in questu mondu affascinante. U giardinaghju in a mo vita hè diventatu pianu pianu da un hobby à un modu di campà da ellu.