U megliu falciatore à cavallu

Avete un pratu assai grande? O un prublema in u spinu è / o in e gambe? O site solu circà cunfortu quandu si tratta di piglià cura di u vostru preziosu tappettu verde? Se avete rispostu sì à una di queste dumande, allora avete bisognu di un veìculu pensatu per questu scopu. A trattore tosaerba.

Ma quandu si principia à investigà vede chì ci sò parechji tippi è diversi prezzi, cumu si pò sapè quale hè u megliu? Vi aiuteremu. Fighjate i migliori mudelli.

A nostra raccomandazione per u megliu falciatore da cavallu

Sceglie una falciatrice à cavallu ùn hè micca faciule. Non solu ci sò parechji tippi, ma duvete ancu piglià in contu u prezzu. Per questa ragione, vi cunsigliemu di circà prudutti di marche ricunnisciute, cum'è quellu di a nostra scelta:

Avvanzi

  • Hè fattu per travaglià in modu efficace in giardini mediani-grandi finu à 5000 metri quadrati, ancu s'ellu hè ancu eccellente per i prati chjucchi.
  • A so larghezza di tagliu hè di 40cm, è a so altezza hè regolabile da 30 à 95mm, permettendu di travaglià grandi spazii in pocu tempu.
  • U mutore hà una putenza di 6,3kW, chì assicura una bona prestazione.
  • Hà un serbatu di cullettore d'erba da 240 litri, abbastanza per chì ùn abbiate da esse troppu cuscenti di questu è pudete travaglià tranquillu, postu chì hà ancu un indicatore di cullettore pienu.
  • Sia a velocità sia a direzzione sò cuntrullate da pedali per chì avete un cuntrollu più grande nantu à a falciatrice.

Svantaggi

  • A capacità di u pulveru pò esse limitata quandu ùn avete micca falciatu u vostru pratu per un bellu pezzu.
  • U prezzu pò esse altu sì avete un picculu pratu, tenendu contu chì ci sò mudelli più economici per quellu tippu di giardinu.

Guida à l'Acqua di Trattori di Pratu

Guida d'acquistu è di paragone di trattori di pratu

Avemu vistu parechji mudelli assai interessanti è vi avemu dettu ciò chì hè a nostra raccomandazione, ma se avete sempre dubbi, quì sottu vi daremu uni pochi di cunsiglii per fà più faciule per voi di sceglie un trattore da pratu:

Dimensione di u giardinu

Se avete un picculu pratu, hè preferibile cercà un trattore chì funziona bè nantu à superfici ridotte, postu chì altrimenti spenderebbe soldi per un trattore chì hà caratteristiche chì ùn seranu micca utuli quant'è duverebbenu esse. A propositu, hè ancu un modu per risparmià un pocu.

Larghezza è altezza di tagliu

I tosaerba sò fatti per eseguisce in giardini cù una superficie minima di 1000 metri quadrati, cusì a larghezza di u tagliu hè di solitu grande, circa 60-80cm in modo da ùn duverete passà troppu tempu à mantene u vostru tappettu verde. In quantu à l'altezza, deve esse regolabile à vari livelli, postu chì cusì pudete avè l'erba ghjustu à l'altitudine chì vulete.

Capacità di u cisterna di cullettore di erba

Più u vostru ortu hè grande, più a borsa di raccolta d'erba deve avè capacità. Per esempiu, sè avete una superficie di 2000 metri quadrati, deve esse capace di cuntene almenu 200 litri di erba tagliata. Se no, si riempirà rapidamente è duverete sviutallu spessu.

Potenza di u mutore

Hè chjaru chì più u mutore hè putente, più elevate sò e so prestazioni. Ma ... duvete tene à mente chì cunsumerà più carburante è hè prubabile di fà più rumore ch'è un menu putente à menu chì ùn abbia un silenziatore. Allora se avete un picculu ortu per esempiu è l'avete da usà spessu, vi raccomandemu un trattore cun una putenza piuttostu bassa, circa 4-5kW postu chì ùn avete micca bisognu di più postu chì hè sempre tenutu bassu.

Budget

U budget dispunibile hè, forse, a cosa più impurtante da cunsiderà. Ch'ella sia limitata o micca, cercate, paragunate mudelli è prezzi, è ùn esitate micca à dumandà à u venditore qualsiasi dumande chì puderebbenu esce. Sì avete ancu a pussibilità di leghje l'opinioni di altri cumpratori, u megliu, postu chì cusì sicuramente ùn si pone micca prublemi cù l'acquistu.

Chì hè u mantenimentu di a falciatrice?

Manutenzione di i migliori trattori di pratu

Mantene una falciatrice à cavallu in perfette condizioni richiede qualchì tempu, postu chì ci sò parechje cose à fà attenzione:

Pulizia generale

Deve esse pulita dopu ogni usu cù un soffiatore di foglie per esempiu, in questu modu pudete eliminà tutte e foglie rimanenti, erba, etc. ch'ellu puderia esse statu.

In nisun casu ùn deve esse adupratu un tubu d'acqua pressurizatu, postu chì danneghjerebbe u mutore s'ellu ùn hè micca prutettu, è u sistema di trasmissione.

Sistema di presenza di l'operatore

Hè un sistema chì face travaglià u mutore è l'embrague solu quandu site pusatu. Hè assai utile, postu chì stu mutore parte solu quandu site in u veiculu.

Se ùn funziona micca in u modu currettu, duvete piglià per fà verificà.

Bateria

A batteria deve esse cambiata regolarmente postu chì si scarica. Di solitu si face caccendu una vite situata nantu à unu di i pneumatici davanti, tirendu a manica protettiva fora di vista, è dopu aduprendu una chiave per caccià u cavu da a batteria più grande.

Cumu è quandu fà serà spiegatu in più dettu in u manuale di u trattore.

Cambiamentu d'oliu

L'oliu deve esse cambiatu ogni X ore d'usu (Stu numeru serà indicatu in u manuale, ùn vi ne fate micca 😉). Questu hè fattu perchè se hè bruttu, u mutore ùn funziona micca bè. Per fà questu, ciò chì si face hè di apre a bocca di uscita di l'oliu - di solitu hè di fiancu - è mette subitu un cuntaineru ghjustu sottu per coglie lu. Aspettate chì tuttu esca, è poi rimettite u cappucciu.

Infine, riempite u cisterna di novu.

Lame

Lame duvete affilà di tantu in tantu, è ancu cambialli s'elli sò assai purtati. Mettite guanti adatti chì vi pruteggenu bè è aduprate una lima o una mola, o purtateli in un situ specializatu per ch'elli possinu occupassi di affinalli.

Frenu

Forse hè una di e parti più necessarie è à a quale deve esse data più impurtanza. U frenu hè assai impurtante chì viaghja bè. Dunque, portate a falciatrice à cavallu in una superficia piatta è secca, appughjate u frenu finu à u fondu, è poi mettite u frenu di staziunamentu cù l'attrezzi meccanichi è di trazione in neutru.

Se quandu fate questu vedete girà e rotule posteriori, duvete piglià per esse verificatu.

Livellu u trattore

Hè assai impurtante chì e quattru roti sò currettamente allineati è gonfiati currettamente. U funziunamentu currettu di u veìculu è, soprattuttu, a vostra sicurezza ne dipendenu.

Self Storage

Quandu avete finitu di travaglià, duvete guardà lu in un locu prutettu da u sole direttu, è asciuttu. Fà quandu u mutore si raffredda, evitendu cusì i prublemi.

A cosa serve un trattore di prato?

A differenza di un trattore da pratu in quantu à l'altri hè u cunfortu di falcia. Per i grandi campi, è senza restituisce prublemi.

Chì sò e migliori marche di trattori di prato?

Averete MTD, Husqvarna, Mcculloch, frà parechji altri. Ricumandemu di vede induve ognunu vacilla è spicca.

Quantu costa un trattore di prato?

Trà 1.000-4.500 €. I so prezzi sò più cari di l'altri tippi di tosaerba per via di u grande numeru di facilità chì vi offrenu per taglià u vostru pratu.

Chì ghjè u mantenimentu di un trattore di prato?

Duvete pulì ogni volta chì l'usate, è ancu verificà a so batteria, oliu, livellamentu è e so lame, affinch'elli sianu sempre efficaci.

Induve cumprà i migliori trattori da tosaerba?

Induve cumprà i tosaerba

Se vulete acquistà un trattore da pratu pudete fà in unu di questi posti:

Amazon

In Amazon pudemu truvà, letteralmente, tuttu ... o guasi. U so catalogu di trattori da tosaerba hè assai largu, à tal puntu chì truvemu mudelli da 1000 à più di 10 euro. Cumprà quì hà parechji vantaghji, cum'è a pussibilità di leghje l'opinioni di altri cumpratori prima di pagà per u pruduttu, o chì dopu avè fattu u pagamentu basta à aspittà uni pochi di ghjorni per riceve lu in casa.

Leroy Merlin

In Leroy Merlin vendenu una larga varietà di mudelli à prezzi abbastanza boni (circa 1500 euro). I cumpratori ùn ponu micca lascià feedback, ma postu chì vendenu marche cunnisciute, cum'è McCulloch o MTD, assicuratevi chì riceverete un pruduttu di alta qualità.

Wallapop

Wallapop hè un situ (è un'applicazione per dispositivi mobili) chì hè aduprata per vende è cumprà principalmente prudutti di seconda mano. Hè cunsigliatu di fighjà quandu vulete acquistà un trattore da pratu, postu chì sò di qualità à un prezzu assai bassu. Benintesa, ùn esitate micca à dumandà à u cumpratore tutte e dumande chì avete, è ancu dumandà più foto se pensate chì hè necessariu.

Speru chì siate capaci di truvà a falciatrice à cavallu chì cercavate 🙂.

Arricurdatevi chì, sè ùn site micca cunvintu, pudete avè bisognu di un altru tipu di tosaerba, cum'è quelli chì vi cunsigliemu quì sottu:

In casu chì sapete senza sapè quale di queste opzioni sò i migliori, ricordate chì ne avemu una paragone di i migliori tosaerba.