Quandu l'acqua di e piante d'interiore?

I pianti interni anu da esse irrigati da u tempu à u tempu

I pianti sò cusì belli chì tutti quelli chì ci piacenu anu da sicuru attraversatu a nostra mente per decorate a nostra casa cù alcuni di elli, o ancu creà, perchè micca ?, un picculu giardinu in potted. Puderanu diventà un viziu, un bellu è gratificante, finu à u puntu chì un ghjornu ne ne cumprate... è à a fine di l'annu vi capite chì avete finitu cù più di ciò chì avete pensatu inizialmente. È, sicuru, fate tuttu ciò chì hè necessariu per fà li belli, l'acqua hè unu di i travaglii più impurtanti.

Senza l'acqua ùn pudianu esse vivi, ma ùn saria micca bè ancu di reidratà troppu. Avemu da truvà u puntu mediu, quellu in quale a terra hè tenuta umida per ùn secca micca, ma micca acqua. Allora andemu à vede quandu l'acqua di i pianti interni.

Sapete u clima di a vostra casa

A luce artificiale pò esse bona per i pianti

Questu hè u più impurtante chì avete da fà. Pò sembrà complicatu, ma in realtà ùn hè micca cusì cumplicatu, crede mi. È hè questu Avete da pensà chì in a vostra casa e cundizioni climatichi sò diffirenti di quelli fora, Siccomu u ventu ùn soffia micca, è i vetri di a finestra lascianu a luce, ma ancu u calore.

Inoltre, s'è vo site nantu à un'isula o vicinu à u mare, ci sarà sicuru assai umidità. In ogni casu, per esse sicuru, vi cunsigliu di piglià un stazione meteorologica in casa, cumu questu. Sò vinduti per 15-30 euro, è sò tremendamente utili, postu chì aiutanu à sapè quale temperatura è quale gradu di umidità hè in a vostra casa, qualcosa chì serà assai utile per a cura di e vostre piante.

Cumu e cundizioni climatichi di a casa influenzanu e piante?

Dentru a casa, e cundizioni climatichi ponu favurizà a crescita è u sviluppu di parechje piante. Per esempiu, anthuriums, calatheas, o altri nativu di e fureste tropicali, seranu assai belli in una stanza cù assai luce (ma micca diretta) è alta umidità relativa, perchè? Perchè hè ciò chì hè in u so habitat naturale.

Ma s'è no vulemu decorate a casa cù, per esempiu, un cactus, chì hè una pianta chì hà bisognu di assai luce, è l'avemu in una stanza induve ci hè pocu lume, ùn serà micca bonu. U so corpu sarà etiolate, vale à dì, cresce versu a fonte di luce più forte è, cum'è questu, diventerà più magre è debule.

Y Se ci focalizemu nantu à l'irrigazione, duvemu sempre in mente chì a terra in a casa duverà più tempu per secca, postu chì l'aria ùn scorri è ùn hè micca esposta à u sole. Se l'umidità relativa hè ancu alta, serà umita ancu più longu. Per quessa, cunnosce u clima in casa è i bisogni basi di e piante chì vulemu avè hè assai, assai impurtante.

U potassiu hè assai impurtante per e piante
Articulu ligatu:
Cumu a Mancanza di Umidità Affetta e Piante

Hè l'unicu modu per impediscenu di malati, perchè s'ellu si cunnosci l'un l'altru, sò messi in u locu ghjustu è datu l'assistenza necessaria.

Quandu deve esse irrigatu i pianti interni?

I vegetali interni necessitanu una cura particulare

Avà chì sapemu chì u clima di a casa influenza i pianti, hè u tempu di dumandà à noi stessi quandu anu da esse regati. E questu dependerà assai di a staghjoni di l'annu in quale ci truvamu, postu chì durante l'estiu, a terra si secca più veloce chè in l'invernu. Inoltre, tenite in mente chì u prublema di u numeru 1 chì e piante cultivate in casa ponu avè una irrigazione eccessiva, è hè ancu u più seriu, postu chì e radiche soffrenu danni irreversibili.

Dunque, hè u nostru duvere di sapè quandu l'acqua di e piante d'internu se a nostra intenzione hè chì durà assai tempu. Ma per fà un pocu più faciule per capisce, vi cunsigliu di fà qualcosa assai simplice: Pisà a pignata appena finita di rega, è fà torna dopu à uni pochi di ghjorni. A terra secca hè più ligera cà a terra umita, cusì sta diferenza di pesu vi aiuterà cum'è guida.

È se vulete più aiutu, vi dicu ciò chì Aghju acqua e mo piante 1-2 volte à settimana in a primavera è u vaghjimu, 2-3 volte à settimana in l'estiu, è ogni 10-15 ghjorni in l'invernu.. Ma hè impurtante chì sapete chì e tampiratura fermanu trà 10 è 30ºC (dipenderà da a staghjoni di l'annu) è chì l'umidità relativa hè sempre alta postu chì aghju campatu in un'isula (Maiorca) è sò ancu vicinu à u mare.

Cumu impediscenu di avè prublemi cù l'irrigazione?

Ci hè parechje cose chì pudemu fà per ùn avè micca prublemi. Avemu digià dettu alcuni di elli, cum'è pisà a pignatta appena annacquata è fà di novu dopu, ma ci hè più:

  • Puderemu a pianta in una pignatta cù buchi in a so basa. S'ellu facemu in una senza buchi, o si mette in una chì ùn hà micca, l'acqua serà sempre in cuntattu cù e radiche è mureranu.
  • Puderemu un terrenu adattatu per ella. S'ellu hè, per esempiu, una pianta àcida, cum'è una camelia o azalea, anu bisognu di un terrenu àcitu, cum'è questu; ma se no, un cultivo universale farà bè. Più infurmazione.
  • Se mettemu un piattu sottu à a pignatta, dopu à l'acqua avemu da drenà; altrimenti saria cum'è s'è no l'avemu in una pignatta senza buchi è a pianta puderia more.
  • À u mumentu di l'acqua, avemu da versà l'acqua finu à chì esce da i buchi di drenagiu per assicurà chì ferma umida.

Chì sò i sintomi di a mancanza o l'eccessu di irrigazione in i pianti interni?

I pianti interni anu da esse regati parechje volte.

Per finisce, avemu da dì i sintomi più cumuni chì e piante anu quandu ùn l'avemu micca bè. È avemu da principià cù u mancanza di irrigazione. Quessi sò: a pianta s'assumiglia tristi, i novi foglie sò gialli, è a terra pare assai secca. Invece, s'è vo avete troppu acqua, i foglie più vechji diventeranu gialli, è a terra, essendu cusì umida, pisarà un pocu; in più, i fungi puderanu apparisce.

L'acqua di irrigazione pò esse acidificata facilmente
Articulu ligatu:
Chì sò i sintomi di mancanza o eccessiva irrigazione?

Fà? Ebbè, s'ellu hà sete, ciò chì faremu hè acqua, ma s'ellu hè affucatu, procederemu à sguassà da a pignata è impannillate e so radiche cù carta assorbente. Lasceremu in un locu seccu quella notte, è a matina dopu a pianta in una pignatta cù terra nova. Inoltre, avemu da trattà cun un fungicida per cumbatte i fungi, è da quì, l'acqua di menu.

Speru chì sia adattatu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.